Qdom
938 322 322
http://qdom.cat
 

Casa d'obra vista en perfecte estat

Ref: 1307
Casa
160 m2 construidos.
159 m2 útiles.
819 m2 de jardín.
819 m2 de parcela.
Excelente
Venta: 299.000 €
Habitaciones. . . . 4
Baños. . . . 2
Trastero. . . .
Garaje. . . .
Calefacción: Si
Calf. Energ: F

Casa d'obra vista en perfecte estat

Descripción

Fa mesos que es venen moltes cases per la zona de Dosrius, Can Massuet, i el perfil moltes vegades es repeteix: familia amb nens petits o adolescents que busquen natura i tranquil·litat, però alhora estar aporp de Mataró o del Vallès. 

Aquesta és una de les millors cases que he vist per estructura de construcció. Les cases d'obra vista mai es fan velles i això fa que sempre es veuen bé. La casa es va construïr al 2004, la vivenda té una sola planta per fer-la molt cómode, amb l'opció d'ampliar la vivenda. 

El garatge amb accès des del carrer et permet guardar el cotxe o tenir les motos, bicis...  i tot allò que amb els anys anem guardant.


La casa es va dissenyar per que l'hi entrès molt de sol durant tot el dia. I al davant només hi ha zona verda! 
No ho dubtis i vine a veure-la!